خاتم:پیام فرماندار خاتم به مناسبت هفته دولت وسالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر


سید ناصر امامی میبدی
فرماندار شهرستان خاتم

یزدفردا :شهادت شهیدان رجایی و باهنر ضایعه ای بزرگ در تاریخ انقلاب جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود این عزیزان با رای و اعتماد مردم انتخاب شدند و در راه استقرار ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به عرصه گذاشتند بدون تردید آن دو بزرگوار بهترین الگو و سرمشق خدمتگذاری بدون منت به اقشار مختلف مردم خصوصاً مستضعفین و محرومین بودند كه متاسفانه منافقین كوردل تحمل دیدن محبوبیت و خدمت صادقانه آنها را نداشته و در تاریخ 8 شهریور سال 1360 به ترور این دو شخصیت بزرگ اقدام نمودند.

حضرت امام خمینی (ره) بارها در سخنرانی هایشان از آنها به عنوان خدمتگذارانی یاد كردند كه هدف از تصدی پست و مقام را هدفی برای خدمت به اسلام و كشور برشمردند.

مقام معظم رهبری نیز بارها این دو شهید بزرگوار را به عنوان دو شخصیت برجسته دولتی یاد كرده اند.

از ویژگیهای دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولتها برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است چراكه خدمتگذاران آن از میان مردم برخاسته و برای خدمت به آنان وارد عرصه شده اند . نمونه بارز آن را در انتخابات 22خرداد 88 و رفع فتنه پس از آن مشاهده نمودیم كه مردم متدین و هوشیار كشورمان با شركت در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و با مشاركت حداكثری و در راه تعالی میهن اسلامی خود و به منظور برگزیدن رئیس جمهوری مكتبی و مردمی - از جنس رجائی- و در حمایت كامل از دولت منتخب خویش و تبعیت محض از فرامین الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله العالی) چگونه به صحنه آمدند و پوزه دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را به خاك مالیدند.

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید گرانقدر همه ساله در سالروز شهادت این دو بزرگوار از دوم شهریور به مدت یك هفته ، هفته دولت نامیده شده است و فرصت مناسبی است كه مسئولان خدمات ، اقدامات و فعالیتهای خود را به مردم ارائه و این همه شكوه حضور در صحنه انان را قدر بدانند.

اینجانب نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از مسئولان شهرستان می خواهم كه عملكرد و اقدامات خود را از هر طریق ممكن به اطلاع مردم زحمتكش شهرستان رسانده تا این عزیزان نیز در جریان فعالیتهای دولت عدالت محور قرار گیرند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا